11 Ocak 2017 Çarşamba

Bankacılık Üzerinden Elektrik Fatura Ödeme

Elektrik günlük yaşamda can damarımız olmuş durumdadır. Kullandığımız internet başta olmak üzere,cep telefonu, bilgisayarlar elektronik cihazlar gibi hayatımızı kolaylaştıran ve yaşam konforu sağlayan tüm cihazlar elektrikle çalışmaktadır. Elektirik dağıtım firmaları iletim kanalları ile evlerimize kadar getirdikleri elektrik için kw başına kullanım ücreti belirleyip kullanmış olduğumuz elektrik bedelini elektrik faturası adı altında bizlere ulaştırmaktadır. Biz aboneler de ödeme süreleri içinde bu faturaları ödemekle yükümlüyüz. Ödeme süresi içinde elektrik faturalarını ödeyebilmek için ödem alternatif fatura ödeme yöntemlerini kullanmalıyız. Alternatif ödeme yöntemleri ile elektrik dağıtım firmalarının az sayıda bulunan ödeme merkezlerine gitmek veya PTT merkezlerine giderek saatlerce sıra beklemek yerine daha kolay ve daha zahmetsiz elektrik faturası ödeme yöntemlerini, kullanarak yorulmadan ve zaman kaybetmeden elektrik faturası ödemesi yapılabilir.
Zahmetsiz ve yorucu olmayan ödeme yöntemlerinden biri internet bankacılığı sistemidir. Bu yolla kendi müşteri numaramız ve şifremiz ile banka sistemine giriş yaparız. Giriş yaptığımız sayfa da bir çok bankacılık işleminin yer aldığı tablodan ödeme seçeneğine tıklayarak ödeme seçeneklerinden fatura ödemesine tıklarız. Yeni gelen sayfada günlük hayatta kullanaılan ve fatura ile ücretlendirilen hizmetler arasından elektrik faturası ödeme seçeneğine tıklarız. Yeni gelen sayfa da bulunduğunuz bölgeye elektrik dağıtım hizmeti veren firma ismini bularak seçeriz ve gelen ekranda yer alan kutucuğa abone numaramızı girerek dijital faturamızın görüntülenmesini sağlarız. Dijital faturamızın altında ödeme yapacağımız hesap veya kredi kartı seçimini yaparak ödemeye onay verip dekontun ekranda belirmesini bekleriz. Dekontun yada makbuzun yazdırılması veya elektronik posta kutumuza mail atmamızdan sonra elektrik faturası ödemesi yapmış oluruz. Bu yolla çok kısa, zahmetsiz, yorulmadan güvenli bir şekilde elektrik faturası ödemesi yapmış oluruz.

1 yorum:

  1. Bugün çok mutluyum çünkü Tanrı bunu benim için diğer kredi verenlerle zor zamanlar geçirdikten sonra yaptı ve hiçbir şey işe yaramadı, inancımı ve umudumu kaybetmekle ilgiliydim ama yine de güçlü durmalı ve aradığım şeyin peşinden gitmeliyim. Bugün mutluyum çünkü Tanrı beni en iyi Kredi Şirketine yönlendirdi ve onlarla iletişime geçtikten sonra hiçbir şeyden pişman olmadım ve gönül arzum kabul edildi ve bana talep ettiğim miktar (300.000,00 USD) verildi, para ödendi Şirketle iki hafta konuştuktan sonra hesabımı ve onlardan bu krediyi alırken beni strese sokmadılar ya da bana herhangi bir baş ağrısı vermediler, onlara yönlendirdiğim aile üyelerim ve arkadaşlarımın diğerleri de kredilerini aldı, seni çok isterim 247officedept@gmail.com / whatsapp + 1-989-394-3740 ile iletişime geçmek için. . ve kredinizi çabucak alın ve bu güvenli ve hızlı, umutsuz, inançlı ve her şeyiniz sadece kredi almak adına sahip olduğunuz ve hiçbir şey yürümeyecek, bahse girerim Benjamin adlı bu adamı denerseniz, asla herhangi bir şey için üzgünüz ve kredi talebiniz onaylanacak ve doğrudan banka hesabınıza ödenecektir, bu yüzden şimdi acele edin ve WhatsApp + 1-989-394-3740 üzerinden hızlı yanıtla iletişime geçin. Herhangi bir tür Kredi isteyin ve size verilecektir. hakkında hayırlısı olsun

    YanıtlaSil

Bir aylık elektrik faturası bedavaya gelebilir

Elektrik faturası aylık 82 lira ve üzerinde gelen kullanıcılara tedarikçilerini seçme hakkı getirilmesinin ardından tüketicilere, hizmet al...